وبگاه حسین

نوشته های من

وبگاه حسین

نوشته های من

پرداخت جریمه رانندگی و خلافی خودرو

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ب.ظ

پرداخت جریمه رانندگی و خلافی خودرو

پرداخت قبض جریمه

شما با سرویس پرداخت قبوض ایتور می توانید تمامی قبض های خدماتی خود را پرداخت نمایید، علاوه بر این مورد می توانید اقدام به پرداخت قبض جریمه خود نمایید.

پرداخت قبض جریمه در وبسایت ایتور بسیار ساده می باشد کافیست که شناسه قبض به همراه شناسه پرداخت را در فیلد های مختص آن وارد نمایید و بر روی گزینه برسی کلیک نمایید تا مبلغ قبض جریمه به همراه جزئیات آن به شما نشان داده شود.

پرداخت آنلاین قبض جریمه و خلافی خودرو این مزیت را برای شما خواهد داشت که دیگر نیازی به مراجعه با عابر بانک نمی باشد و می توانید به آسانی قبض های جریمه خود را پرداخت نمایید.

 

طریقه پرداخت قبض جریمه و خلافی خودرو

پس از استعلام مبلغ قبض جریمه از طریق وبسایت http://estelam.rahvar120.ir/ که آموزش آن در وبسایت ایتور در بخش طریقه استعلام قبض جریمه موجود می باشد شناسه قبض و شناسه پرداخت در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

پرداخت قبض جریمه

پس از دریافت این دو شناسه با مراجعه به بخش پرداخت جریمه رانندگی ایتور و وارد کردن شناسه ها در بخش مختص آن می بایست که یک شماره تلفن همراه و یا یک ایمیل برای برخورداری از خدمات پشتیبانی وارد نمایید.

پرداخت قبض جریمه

سپس با کلیک بر روی دکمه بررسی، صحت شناسه پرداخت و شناسه قبض بررسی خواهد شد و در صورت درست بودن اطلاعات وارد شده جزئیات قبض اعم از مبلغ جریمه به شما نشان داده خواهد شد.

پرداخت قبض جریمه

سپس قسمت پرداخت برای شما فعال خواهد شد، شما می بایست یکی از درگاه های پرداخت را انتخاب نمایید و سپس بر روی دکمه پرداخت کلیک نمایید تا به صفحه پرداخت بانک منتقل شوید.

پرداخت قبض جریمه

پس از پرداخت مبلغ قبض جریمه به وبسایت ایتور بازگردانده خواهید شد و شماره پیگیری به شما نشان داده خواهد شد برای پیگیری های آینده این شماره و تاریخ پرداخت را یاداشت فرمایید.

وبسایت ایتور تمامی امکانات لازم جهت پرداخت جریمه رانندگی و پرداخت خلافی خودرو را برای شما فراهم نموده است.

  • نادر تهرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی